teahgemm.blogspot.com

if you are not enjoy with what you have, how can you be happy with more....??

Thursday, January 3, 2013

little things...


Assalamualaikum w.b.t...

Little Things by 1D...

special tribute for someone...check it out...! =)

Your hand fits in mine
Like it's made just for me
But bear this in mind
It was meant to be

hahaha...tangan awak besar sangat lah daripada tangan saya (terlalu besar!)...
tapi tu tak bermakna awak bukan jodoh saya...
=)

You'll never love yourself half as much as I love you
You'll never treat yourself right, darling, but I want you to.
If I let you know I'm here for you
Maybe you'll love yourself like I love you, oh.

hahaha awak kurang yakin dengan diri sendiri...
awak pernah kata awak tak tau cara yang betul untuk komunikasi dengan orang...
awak pemalu....! hohohoho
saya tau kadang-kadang awak rasa diri awak teruk!
awak selalu rasa rendah diri...
okey takpe saya suka yang itu...
cuma jangan pernah benci dengan diri sendiri okey...

I won't let these little things slip out of my mouth
But if it's true
It's you,
It's you they add up to
I'm in love with you
And all your little things

saya suka awak dengan semua 'little things' yang awak ada...
awak ada banyak lagi 'little things'...
tapi saya suka 'diorang'...
no biggie!

saya harap awak pun suka 'little things' saya...
saya pun banyak 'little things'...

XOXO

=)

:: p/s : saya harap awak baca...okey babe...!

:: teahgemm.blogspot.com

2 comments:

  1. hahaha..mng agk sepadan la lagu ni..
    hehe tpi ni da mnat thap gile kat 1D nampak...habis semua kat blog ad 1D...smpai tpampang gambar besar,,haha xpelah asalkan awk bhgia ok... :)

    ReplyDelete
  2. awk lah ni nye psal dh sye trkomen blog sndri...hehehe...ngah gile skejap je ni..sok2 ok lah...(kot
    hehehe

    p/s : yg post2 laen klw xnak bace pn xpe...hehehe

    ReplyDelete