teahgemm.blogspot.com

if you are not enjoy with what you have, how can you be happy with more....??

Wednesday, January 2, 2013

jangan ambik saya punya....!

Assalamualaikum w.b.t...

syidah....!kau boleh ambek yang pendiam a.k.a forever alone tuhh...tapi jangan ambik yang aku punya...yang bising @ nakal @ hiper aktif @ whatever!! tu aku punya.... =D

hahahaha...!

aku macam orang gila....! hohohohoho

takpe untuk dia aku sanggup jadi gila depan syidah....hohohoho

yang tak bleh tahan syidah kata :

yer yer....!!

hahahaha naseb baik ko paham...aku tak suka berkongsi tau...huhhuhuhu

naik berkematu + berkudis gak kaki syidah berdiri kat depan laptop aku tengok 1D...siap balik nak google si forever alone tuhh siott...!

hahaha go syidott go....! =D

takpe aku bukan suka sangat ngan semua 4 budak hitam + 1 budak putih (aku punya....!)...suka dengar suara dorang sedap jek...al maklumlah kanak-kanak riang kan....hohohoho

syidah ngan wawa a.k.a the trouble maker tak tahan gelak woo tengok boy aku nye perangai....acamni ke manusia...??siapa pedulik kalau aku pilih dia pun....ada aku kisah...??hahahaha

ehh syidah 4 your info aku takkan ambik yang 4 orang tu tau...aku tak suka kanak-kanak riang beb...

out of my dreams....!

aku nak yang 21 tu je...hohoho

haissh budak ni...hepp tak mo panggil dia budak, dia lelaki oo....hehehehe...walaupun dia kata nak jadi budak-budak selamanya pada aku dia dah boleh dipanggil lelaki....BUDAK LELAKI...haah senang 2 dalam 1... =)

hahaha budak lelaki ni memang boleh buat orang gelak tengok muka dia...samakan dia ngan wawa...??hahh aku tak rela...!hohohoho

hahahaha tertanya2 siapa yang aku dok tamakkan sangat ni....??

syidah ngan my rumet je tau...jangan yang lain nak menyibuk....!

syuhhhh2 main jaoh2....

cukuplah 2 orang jek tau aku berebutkan siapa...ehh tak 3orang...mampuhh aku kalo tak bagitau dia aku dok rebutkan siapa ni....

(kalau dia tanya lahh....hehehehe)

:: teahgemm.blogspot.com

No comments:

Post a Comment