teahgemm.blogspot.com

if you are not enjoy with what you have, how can you be happy with more....??

Monday, June 3, 2013

louis tomlinson...in stripes....!

assalamualaikum wbt...

sakit ati + bengang + meletup tahap @#$%^%$....!!

gua nak beli sangat siak stripes shirt cam louis tomlinson 2...smart gile...lagi2 yang dia pakai kat MV What Makes You Beautiful...agak2 kalau gua pakai nampak handsome cam Louis tak ekk...mestilah....!

hihihikk...!

:: giler handsome...gua pun nak handsome jugak...!

gua memang tak tau kat mana nak carik stripes shirt (yang gua penah post kat entri dulu2) tu, tapi awex Louis kata dia suka shopping kat topshop or topman...so mungkin t shirt tu ade lah kot kat 2 kedai ni...carik punya carik kat topman ada....!yeyy melonjak2 ke siling sioot tadi....

tapi....

kaler biru putih pulak...!!!!

='(

bapak dia dah macam2 perkataan #@$%@&*@%$@ kuar daripada mulut gua tadi...gua ni dah lah kedekut nak beli barang mahal2, membazir kot...tapi untuk 1D berhabis seribu dapat 1 tshirt pun gua sanggup siakk...!

time gua nak jimat duit ade jek baju cantik2...ni time nak habiskan duit takde pulak bajunya....!

argghh @#%@^%@#@....!!!

memang lah Louis ade pakai biru putih tu...tapi gua giler yang itam putih tu... =(

:: kat topman biru putih yang ni... =(

okey chillax2 teah...cool down dulu teah...tak semestinya kita boleh dapat semua benda kita nak dalam dunia ni....cam ko nak dengan louis tapi tak dapat pun kan....sama lah dengan kes baju ni...hahahha

nak sedapkan ati sendiri beb...!biz ade bf pun cam takde function jek...bukan makin sedapkan ati, makin panaskan ati lagi ada lah...ape malang nasib gua...dah nasib badan ape boleh buat kan...
  
takpe....now change to plan B....!

gua tetap beli jugak stripes shirt, tapi gua carik yang lain...nak yang sama ngan louis tomlinson jugak... =)

baru boleh senyum....hehehe =D

okey ni koleksi Louis Tomlinson in stripes...!

:: untung larh jadi orang hensem, tak senyum jek pun tetap hensem...

:: yang ni pun smart gak... =)

:: rasa nak crop je pic nih... hahaha

:: buruk tapi sebab louis yang pakai so emm.... ;)

:: nampak cam budak2...memang budak2 pun...hahaha

:: yang ni smart...

:: terbaikk boboy...!

:: super hot...!tapi ayat dia bawah uhh tak bleh blah giler...!hahaha

amacam...sume hot kan...tu lah teah kumbang bukan sekor..(tu jek quotes yang sesuai ngan entri ni...bole larr tu...)

hot kan louis pakai stripes...cer tengok Zayn Malik pakai...sumpah gua geli giler....!hahahhaa

:: in stripes, sorry Zayn, u loses to Louis...  =D

:: yang ni tak bleh blah giler...!hahaha

:: gaya terbaikk boboy...! but in stripes...??Louis's better...!

gua ada jumpa sesuatu terbaekk boboy...!tapi xtau lah nak post ke kat entri ni...tapi sumpah gua tak bleh tahan gile...kena post jugak...!ala sekali2 berangan tak salah kan... =P




sumpah ni budak paling cute gua penah nampak sepanjang 21 taun idop kat bumi...!!

:: love 1D...

:: teahgemm.blogspot.com

No comments:

Post a Comment