teahgemm.blogspot.com

if you are not enjoy with what you have, how can you be happy with more....??

Monday, February 28, 2011

A BETTER TOMORROW

I never knew there would be a better tomorrow 
But you've come into my life 
And taken away all my sorrow 

My days of sadness are a thing of the past 
Because I have found 
True love at last 

My days of emptiness are gone for good 
Because you fill a void in my heart that you should 

You've opened a window 
You've shown me the light 
And my love for you 
Will continue to burn bright

Didalam sebuah cinta...terdapat bahasa
Yang mengalun indah...mengisi jiwa
merindukan kisah...kita berdua
Yang tak pernah bisa...akan terlupa

Bila rindu ini..masih milikmu
Ku hadirkan sebuah..tanya untukmu
Harus berapa lama..aku menunggumu..
aku menunggumu...

Di dalam masa indah...saat bersamamu
Yang tak pernah bisa...akan terlupa
Kenangan masa yang...menghancurkan jiwa
Dengan segenap cinta...aku bertanya

Bila rindu ini..masih milikmu
Ku hadirkan sebuah..tanya untukmu
Harus berapa lama..aku menunggumu..
aku menunggumu..aku menunggumu...

 
>>>and tetibe lak datang jiwang...ala tak salah kan nak lepas gian sekali-sekala XD<<<



: : aik apesal tetibe teselit gambar makan piza plak ni...hahaha...
takde lah sebenor nye dah lame tak makan piza...
tengok-tengok gambar cantek je tengah makan piza kan
so tak dapat makan dapat tengok gambar je pun jadilah...



TEAH GEMM...

No comments:

Post a Comment