teahgemm.blogspot.com

if you are not enjoy with what you have, how can you be happy with more....??

Monday, September 24, 2012

kawen kawen kawen...

assalamualaikum w.b.t dan selamat sejahtera...

apa ni, apa ni, apa ni...???

kawen....???tengok tajuk jek pun ada yang rasa nak bukak page lain or ada yang excited nak baca...al maklumlah gatal... hahahaha

apesal ni aku wat entri menggatal sangat ni...soriii entri ni bukan statement okey, tapi pertanyaan orang kat aku....

teah bila nak kawen...??

teah ko bile nak kawen...??

teah bile nak kawen...aku nak tengok sharul...

ehh nak tengok dia mesti time aku kawen je ke...?? wat a childish reason...hahhaha

teah aku nak makan nasik minyak ko ni... (soalan trick lama...geli gak aku dengar...hahahaha)

persoalannya sekarang kenape mesti tanya aku...??kenapa mesti xtanya classmates aku yang setiap ari dok dating...aku date seminggu skali jek okey...tu pun takde classmates aku nampak...tapi kenapa dorang curious sangat nak tau bila aku nak kawin...??hah soalan ni yang aku tak tau pe jawapannye...

haish bila aku tanya kenape tanye aku, nape xtanye dorang yang lain...??then jawapan dorang sebab aku becinte dari skolah ag...skali ag aku garuk kepala xpaham...hahahaha

betol arr aku tak paham...so wat kalau aku ngan dia becinte dari skolah then patut kawen...??

yup memang betul...tapi not now wen im only 20...?? ridiculous...!!giler...??

aku rasa mungkin dorang takut aku ngan dia xjadi kot sebab dah lame sangat so kena kawen cepat2...aku senang je...benda jodoh ajal ni semua kat tangan Allah s.w.t...kalau dia memang jodoh aku kawen lambat lagi pun dia tetap jadi suami aku jugak...kalau dia bukan jodoh aku kalau kitorang kawen sekarang pun tetap bercerai-berai jugak...kan...???salah ke apa aku cakap ni...??

so...relaxx lah derrr...bialah kita enjoy dlu teenage age ni...puaskan dulu pelok mak n member2...member...??hahahha...member2 aku pelok2 ni memang dah jadi habit...pompuan jelah...misunderstood plak....

aku bagitau dia camtu gak...time sebelum kawen ni puas2kan dulu enjoy ngan kawan2...hepp tapi laki jek...jangan mengada nak puaskan ngan pompuan...10 miles dia melantun aku sepak...

memang aku belum ready lagi lah aku nak jadi binik owang...ada lah aspek yang dah ready...tapi aku bab2 nak wat breakfast 2 memang tahap tenukk failed lah...breakfast term 2 pada aku beli kat kedai jek...hahahaha

then dia marah gilerr aku malas wat breakfast...dia nak binik yang serve dia sarapan...huhh mengade...!!aku tak nak wat breakfast...!!!!aarrgghhhh...!!

aku tak nak kawen sekarang...not before 23...aku rase aku nih budak2 lagi lah, then nak pegang title PUAN...??hishh big NO...!!kadang2 aku terpikir gak takut becinte lama2 ni...takut aku or dia berubah ati sebab bosan...?? or yang sebetulnye takut aku berubah ati sebab bosan...??

astaghfirullahalazim...mak aku kata tak baik main2kan perasaan orang...kalau tak kompem nak kawen ngan dia then jangan declare pape...declaration 2 cam promise...tak baik kan kita mungkir janji...??

then i decided he's my last man...tetapkan hati walaupun lelaki setanding aaron aziz pun nak kat aku, wat bodoh je...hahahahaha boleh ke...??huhuhuhu...insya-Allah...kata Malaysia Bolehh...??mesti blehh punye...!huhuhuhu

no one can deny Allah's fate...but we can decide which one is the best...i've decided...

Insya-Allah....amin.... 




2 comments:

  1. HAHAHA....
    kawen..ape la kawen awal2...nti x puas enjoy la...kang da kawen sebok plak nk enjoy..
    nti tah ank biik jdi ape plak...baik ni blom kwen puaskn enjoy kn...hehehe xpe lg 5 taun sye pinang awak eh...hehehe

    ReplyDelete
  2. eaa kan tukar plan sudah...shorten to 3years coming...hahahahaha
    :D

    ReplyDelete