teahgemm.blogspot.com

if you are not enjoy with what you have, how can you be happy with more....??

Saturday, September 10, 2011

tengah carik style baru

hmm malam2 bute ni sume owg dh tido...aku plak xbleh tido baru jek abis tengok drama korea sungkyunkwan scandal...so semntare mengantuk2 kan mata ni baik aku gi tengok style pakai pashmina...oppss tp bukan style yg entah pape 2 okey...yg gaye owg cakap skali tiup kne angin leh terbukak lah pashmina 2....maklumlah ala2 kembang2 kan kat atas kpale...muahahahahaha...pe style yg aku cube carik care nk pakai pashmina tp nmpak kemas n xmessy...aku dah jumpe 1...ringkas n cepat dipakai...n yg paling penting style kembang2 kat kpale 2 memg xde okey...huhuhuhu

aku ade banyak pashmina....banyak gile...bukan pe aku suke collection...walaupun mase 2 aku xterpk pn nak pkai pashmina tp tengok corak n tekstil kain die cantik so aku beli lah buat collection...now bila dah ramai owg pakai pashmina so why not aku try pakai...ag pun watpe beli kalo xdipakai ye dak...hehehe

so, wish me luck in the transformation....! :)

No comments:

Post a Comment