teahgemm.blogspot.com

if you are not enjoy with what you have, how can you be happy with more....??

Wednesday, September 28, 2011

NostalGia 2.35 am


aku tak tahu apa yang ku rasakan
dalam hatiku saat pertama kali lihat firimu, melihatmu
seluruh tubuhku terpaku dan membisu
detak jantungku berdebar tak menentu
sepertinya aku tak ingin berlalu
berikan cintamu juga sayangmu
percaya padaku ku kan menjagamu
hingaa akhir waktu menjemputku
ku berikan cintaku juga sayangku
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga akhir waktu menjemputku
saat ku tahu kau akan pergi jauh
izinkan aku tuk selalu menantimu
untuk katakana ku ingin dirimu
agar kau tahu betapa ku terlalu
mencintaimu aku akan menunggu
hingaa dirimu kembali untukku
tolonglah aku bagaimana diriku
ungkapkan itu rasa yang membelenggu
dalam hatiku ku cinta padamu

by : TEAH GEMM

2 comments:

  1. haahh syg...dap ttido la sowi x dpat tman syg...wahh2 mlm dia leh men ayat jiwang ngan dady eh..dady sibuk sngt la syg x smpat nk update blog...nti da free dady update eh syg... :)

    ReplyDelete
  2. okey xpe...biz dh mlam 2 bosan sowg2 je dgar lagu 2 dpd laptop u...so ni ler hasilnye... hehehe

    ReplyDelete