teahgemm.blogspot.com

if you are not enjoy with what you have, how can you be happy with more....??

Friday, July 29, 2011

MANUSIA DAN MASALAH


Ape pulak ni masalahnya kali ni teah…SENTAP…aku memang agak  kurang suke arr ngan 6 perkataan ni…sentap3…aku xreti nak bermadah2 sangat…pada aku terus terang 2 memang boleh selesaikan masalah…aku dulu camtu gak, malu lah kononnya nak terus terang…xnak orang terasa ati lah, jaga ati orang lah…tapi sekarang baik aku jaga ati aku daripada sakit…tapi akxdelah suka sakitkan ati orang pun…aku xkacau idop orang, so orang pun xpayah lah kacau2 idop aku ekk…

SENTAP…aku anti betul ngan perkataan ni…cam budak kecik pun ade…sikit sentap, sikit sentap…xbleh dibawak bincang langsung…ag 1…mengungkit…pantang betul aku lah…hai sabar jelah…kalau nak berkawan ngan manusia, memang inilah adatnya…biz xkan aku nak berkawan ngan binatang…kalau cecep idop aku, mesti aku xde ase camni sekali kan…rindunye kat dia…biz nak wat camne…dia dah mati dah kot…
Manusia3…manusia xpenah sempurna…tapi kebanyakan manusia rasa diri dah sempurna…manusia3…manusia ngan masalah memang masalah yang xpenah tak bermasalah…manusia ngan masalah…memang padan sangat lah 2…..SABAR TEAH!!!

No comments:

Post a Comment