teahgemm.blogspot.com

if you are not enjoy with what you have, how can you be happy with more....??

Thursday, July 21, 2011

Kuning Hitam


Semalam ari yg paling besttttt dalam idop aku sbb aku dpat ape yg aku nak selama ni…!taraaaa….!!~~~



MALAYSIA’S FOOTBALL JERSEY…!

Memang lah rata2 owg Malaysia memang dah ade baju ni…nak2 ag pas abis je Piala Suzuki memang sold out semua baju team Malaysia kat semua kedai…xkisah lah baju murah key g original ke…sume abis…masalahnya masa 2 aku tau lah memang semua tempat dah sold out…so xpe…baju 2 sampai bila2 pun ade, n yang paling penting aku tengah takde duit mase 2…hehehe

So memang 1kepuasan bila aku dah dapat baju ni…nak tunggu aku ada duit betul nak dapat beli baju ni aku rasa memang sampai arini pun xkan cukup kot…al maklumlah aku student…lagi2 pompuan…duit 2 untuk keutamaan blaja…2 lebih penting…so shahrul yg bg aku baju ni…tapi nyaris2 aku xdapat baju ni tau…camni kisahnya…

Semalam kitorang pegi shopping…sharul kate insya-Allah pe pun yang aku mintak arini dia bagi…tapi aku pun tak lah melampau mintak dia semua benda aku nak…aku tau dia pun nak pakai banyak duit,dia pun student…then kitorang dah sampai pun kedai baju jersey ni lah…dia kata tengok harga dulu baru dia boleh belikan…then aku pun arap2 lah harga baju 2 ikot kemampuan dia…pas2 bila tau harga dia aku pun, GUULPPP…!xlah mahal sangat pun, pakai elaun aku bulan depan dah boleh beli…tapi semalam ekaun aku memang dah kering, xlah kering maksud aku cukup2 untuk tampung aku idop sampai akhir bulan ni sementara dapat elaun bulan depan…

Ngan pasaan kecewanya xpelah aku beli lain kali…ngan harapan mintak2 baju 2 bulan depan ade lagi… ajak lah sharul blah tempat lain…tapi memang arr tipu sangat arr xkecewa kan, walaupun tau bulan depan bleh beli, tapi aku jenis kalau dah nampak benda 2 depan mata kalau xdapat pehh ase dia menyengat jantung auw…pas2 sharul g restroom aku tunggu lah dia…dia kuar je daripada restroom…

Kuar2 je dia dpd restroom dia ajak aku naik atas…aku pun kata lah ada apa jek kat atas 2…gi jalan tempat lainlah wat sakit ati jek nek atas 2 xdapat beli jersey aku nak…dia kata jom naik je…dah sampai atas tetibe dia kata pegilah pilih jersey 2 beli…aku jam 2 gak ternganga mulut aku bia betul dia ni…ada ke duit…aku kate xpe bulan depan aku beli sendiri…dia kata dah,beli aje…aku pun ngan muka YE JEK NI pun pilih lah saiz n beli…time nak bayar nihh dade aku ase berdegup2…bukan berdegup2 ape, cukup ke duit dia 2…tadi dah shoping sakan ada lagi ke duit dia…then dia kira duit 2 cukup2 untuk bayar baju uhh…aku ase time uhh lega..watnye mase dia kire duit xcukup pehh agak sedikit kemaluan ahh kat situ…memang aku hargai sangat lah dia sudi belikan aku jersey uhh walaupun dia xminat bola…

Dapat jek plastic baju uhh kat tangan aku aku terus melonjak2 suke gilerr…!! Eaa kalau dia pompuan dah lama aku peluk2 dia kat situ…aku memang dah lama mengidam baju bola Malaysia uhh…dah sampai umah pun aku senyum2 kambing ag…hehehe…sharul 2 bola xminat langsung…kalau xminat team Malysia uhh aku leh terima lagi…mane tau dia minat kelab2 international ke…ni xminat bola langsung…pelik betul aku…dia lah laki pertama aku tengok xminat bola langsung…

Tapi xpe 2 xpenting…yang penting skang aku dah ada MALAYSIA’S FOOTBALL JERSEY…! Hahaha…

No comments:

Post a Comment