teahgemm.blogspot.com

if you are not enjoy with what you have, how can you be happy with more....??

Saturday, March 19, 2011

Kebahagian Hari Ini..... (>>>:)<<<)

Hari ini…..jam 10.43am…19/03/2011….
Hari ini…..Adalah hari  paling bahagia buat aku dan Dia….   
Hari ini…..merupakan hari yang terucapnya sebuah janji yang tidak ternilai dengan kata2.…
janji yang akan  membawa aku dan Dia kpade kebahagian yg aku idam2kn slame ni….
Hari ini....aku meletakn sepenuh kepercayaan kpdnya…(SEPENUH KEPERCAYAAN)
Hari ini…..aku berpegang pade janji2nya.…
Hari ini…..aku mengharapkan ape yang dijanjikannya adalah satu janji yang
tidak akan diurai ataupun terurai….
hari ini....aku mengharapkan dia penuhi segala janjinya....
Hari ini…..aku merasakan kebahagian itu sudah hampir menjemput aku dan Dia….
Hari ini…..aku berjanji tidak akan membuat Dia menangis….
Hari ini….aku berjanji akan buat Dia sentiase tersenyum…. 
Hari ini....aku berjanji hanya Dia wanita yang ada dalam hidup aku....
Hari ini....aku berjanji akan menjagenya sampai ke akhir hayat aku....
Hari ini….aku akan pastikan kebahagian itu adalah miliknya….
Dan hari ini tidak akan aku lupekan buat seumur hidup aku…….

Post by meloss..

1 comment: