teahgemm.blogspot.com

if you are not enjoy with what you have, how can you be happy with more....??

Friday, March 1, 2013

my carS list! hohoho

Assalamualaikum...

good news arini...!

hahaha akhir 2016 gua dah pakai kereta baru derr!

thanx to buyung coz dia nak kuar kete 2nd taun ni...sukati muu lah...

dapat lah merasa kete baru hasil gaji sendiri...!

muahahaha proton saga flx kalau masih ada lagi masa 2 memang jadi milik gua...!

hohoho

minat gile ngan kaler blueblack flx 1.6....!




wohoho tebaekk arh...emm tapi blom tentu lagi 2016 masih ada kreta 2 kan..

ada tapi 2nd hand....mati idop semula pun waa takkan drive 2nd hand....!

hahahahaha

tak kisah kereta Malaysia asalkan baru....kalau tak pun toyota vios pun leh tahan apa...honda city ke...hohoho

eaa tak mustahil pe gua mampu...jadi perempuan ni senang sebab tak payah sara keluarga...ustaz cakap duit suami, duit isteri tapi duit isteri duit isteri...

hahahaha

ohh so sad....for boys!

hahahahha

amacam best kan Allah cipta kita jadi perempuan....

hehehehe

Honda City

:: honda city 1.5 S MT




wohoo hebat2 kan pilihan gua....hehehehe

toyota vios pun okey gak....




hmm....tapi rasanya 2016 nanti mesti Malaysia ada kuar kereta baru kan...hmm beli kereta masa depan nati kot...

hehehehe

haa tak pun range rover pun okey gak...leh sama ngan Niall n Louis...

acehh hahahaha

Range rover




giloo giloo budak 20 taun dah guna ini kete arr...??

takpelah tak payahlah beli Niall kan single gua pun single pe...(i mean not YET married)

soo waa tunggu Niall usha wa je...tak payah susah2 beli range rover kan...

hohohoho

:: teahgemm.blogspot.com

No comments:

Post a Comment