teahgemm.blogspot.com

if you are not enjoy with what you have, how can you be happy with more....??

Thursday, November 15, 2012

lagu sedih....


Assalamualaikum w.b.t....

haish sedihnya lagu ni...aku memang lambat sikit nak minat2 lagu baru ni...time lagu dah tak berapa nak hot baru aku minat nak dengar...yelah dengar lama2 macam sedap pulak lagu nya....aku pun search punya search punya search nak download mv mojo-andai ku bercinta lagi...aku ingat lagu ni pasal dia tak sabar nak carik pengganti ex dia...sebab 2 kot aku tak ambik port sangat....huhuhuhu

jap lagi bila aku tengok videoklip nya bapak giler sedih..... 

:'(

ayat paling sedih :

Andai ku bercinta lagi suatu hari nanti
Tunjukkan di mana
Ruang hati untuknya yang masih belum kau huni?

Apabila tiba waktu bersemuka
Ku perlu pejamkan mata dan memaksa lafaz cinta
Dengan bayangmu di minda

walaupun macam tipu sikit...hehehehehe...tapi sedih kot bila dia dah ada pengganti isteri dia, dia kena paksa diri dia untuk lafazkan cinta dia kat bakal isteri baru pengganti arwah...dengan bayangkan isteri dia, baru dia boleh luahkan cinta dia kat pengganti isteri...

:'(

agak cam tipu kan....hahahahha...lelaki ni senang jek carik pengganti...memang bohonglah nak terbayang lagi orang yang dah takde bila perempuan lain depan mata...huhuhuhuhu

kadang2 ade jek kubur isteri masih merah lagi ehh abah nak kahwin baru...???

yang lelaki tak payah nak senyum2 sorang2...betul lah tu.....

:-0


hahahahha

tapi yang penting kalau tengok mv lagu ni memang boleh feel lah penyampaian lagu ni...lagipun KRU kan, so NO WONDER....

huhuhuhuhuhu


tapi lagu ni tetap sedih......

huwaaaa~ ~ ~ ~ ~ ~!

:: ada error nak upload mv...nak feel betul baca lirik sambil tengok mv...yang HD lah terbaik....!

Kini kau tiada
Senafas pun ku perlu mencuba
Kau bawa pergi sebahagian dari jiwa raga

Bersendiri hidup umpama hilang erti
Bagaimanakah meneruskan hayat ini

Andai ku bercinta lagi suatu hari nanti
Tunjukkan di mana
Ruang hati untuknya yang masih belum kau huni?

Apabila tiba waktu bersemuka
Ku perlu pejamkan mata dan memaksa lafaz cinta
Dengan bayangmu di minda


Tiada pengganti bisa hadir dan mampu menyembuh
Rawan di hati meleraikan semangat ku runtuh

Bersendiri masa umpama tak beralih
Berapa lama lagi harus ku merintih

Malam tidak berpurnama
Fajar tiada kejora
Aku hilang di dalam gelita kalbu
Tanpa dirimu asaku mati

MOJO terbaekk~~~~ !!


:: teahgemm.blogspot.com

2 comments:

  1. Tak payah nak sedih sangatla...muahhaha
    eh,, perempuan,,aku suda hapdet.. ce la tgok nt
    allalalalalaalalala
    lililililil
    lullululululu
    k c u next sem ;)

    ReplyDelete