teahgemm.blogspot.com

if you are not enjoy with what you have, how can you be happy with more....??

Thursday, May 17, 2012

lelaki-lelaki itu...

:: one direction mv - what makes you beautiful

assalamualaikum...and salam 1 malaysia pada yang non-muslim...

tengok tajuk punya lah busuk gila... tengok kat video klip yang atas memang rasanya semua orang kenal 1 direction kot...cuma yang agak malas dengar radio tu memang tak kenal lah one direction ni...

one direction ni ahli-ahlinya semua lelaki...tu sebab minat kot...hehehe...ala adat lah kan lumrah kan perempuan suka lelaki,lelaki suka perempuan...kalau terbalik kan dah songsang lagi lah berdosa kan...

takdelah sebenarnya bukan minat kat one direction...tapi minat kat lagu dia ni  mungkin sebab lagu what makes you beautiful...macam biasalah kat entri2 aku yang sebelum ni, aku kalau minat lagu mesti sebab lirik dia...

sama lah macam lagu one direction ni jugak...tengok tajuk dia pun macam pelik jek sebab panjang gila kan...biasanya lah lagu2 sekarang ni tajuk dia paling banyak pun 2 patah perkataan aje...and lagu ni pasal pujian pada perempuan...lirik2 dia kata perempuan tak perasan diorang cantik...eaa yeke...hehehe...mungkin ada...untung laaa...sebab zaman sekarang ni perempuan2 yang anak2 dara lah, gediknya masya-Allah menyampah + meluat + berbulu betul mata aku tengok...kalau gedik ngan pakwe sendiri 2 aku tak lah cakap camni...gedik ngan suami2 orang...patut pun zaman sekarang ramai suami2 orang ada skandal...

pada aku, dalam kes2 skandal2 suami orang ni...dua2 pihak salah...yelah, kalau bertepuk sebelah tangan takkan berbunyi kan...selalu orang kata lelaki ni memang tak cukup dengan sorang...binik kat umah dia kat tempat keje sibuk dok menggatal mengayat2 perempuan...and kalau perempuan tu tak melayan (menggedik menggatal jugak), mestilah lelaki tu pun penat ayat and angkat kaki kan...perempuan zaman sekarang ni tak pandang dah bujang ke tak ke, asalkan ade duit kepala botak pun jadi aje...

tu lah kat kaum2 lelaki tu kalau nak ada awex yang boleh buat bini, kumpul duit banyak2 baru usha anak dara orang...awak takde duit usha anak dara orang memang lah habuk pun tadak...sekarang ni perempuan pandang lelaki yang ada masa depan aje...yelah cinta i love u, u love me boleh bagi makan ke...???
 
aku ni bukan main cakap aje...sebab dah ada bukti lah aku berani cakap perempuan zaman sekarang ni gedik2...nak date naik kereta punya pasal...

tapi aku malas lah nak cerita...kang mengaibkan nama orang kan tak baik...doa-doa jelah perkara tu semua tak jadi kat diri aku sendiri...

amin....

::post by teah gemm

No comments:

Post a Comment