teahgemm.blogspot.com

if you are not enjoy with what you have, how can you be happy with more....??

Sunday, April 15, 2012

5:58 on the dot...!

aku update entry nih pakai desktop adik aku...padan muka dia...hahaha...takde apa pun yang aku nak update saje jek...tiba2 terasa nak ngetest pulak pakai desktop...hehehehe

tadi aku saja lah nak usik adik aku si amin tuhh...dia baru balik daripada kebun tolong abah...aku tanya...amin did u help abah...?

dia tengok atas and jawab...kat kebun...hahahahaha...bedekah giloo aku gelak an dia...apa soalan mudah pun tak paham ke...mesti dia ingat aku tanya abah kat mana...hahahaha

saje je nak usik dia...jaam pun aku usik jugak...dia tanya aku malam ni mak pegi dataran dengar ceramah agama tu pukul berapa...aku jawab eight-thirty...dia tengok je muka aku...pastu dia tanya lagi dalam intonasi marah...aku jawab lah eight thirty...makin dia marah dia ingat aku tak jawab soalan dia...

hahahha...kelakorr gilo adik2 aku nih...

tiba2 teringat plak aku lagu favourite aku sekarang...roly-poly by t-ara...cekidaud....!


4 comments:

  1. ea syg ni...ade ke tnye soalan mcm tu kat dia...mng la dia x dapat jawab..hehehe kn dia bru blek kebun..konon2 penat la..n kple ngah blank..tu x dpat jwab...hehehe klu x snang je dia jwab tau..hehehe ea syg totaly dady mintak maaf k sb da lme x bkak blog kte ni...lme sngt..smpaida bnyak syg posh dady x bce..xpe mlm ni dady bce smua okey..sblom ni dady busy exam la syg..last sem konon tempukn segale perhatian la..hehehe n da smpai ganu dady busy men game n tngok movie da...hehehe n 1 lg tdo..lgpon syg pon taukn kat sni internet masalah la..ni pon dady nk komen pnye la susah..xpe lpas ni dady kat umah bleh selalu bkak eh...n 1 lg syg ad persamaan la antre kte ni..hehehe xpe dady x nk bgtau dlu n syg jgn tnye okey...nti time kte jmpe syg tau la k..hehehe n x sbar nk jmpe syg k..tnggu dady k...!! :)

    ReplyDelete
  2. xlah syg mumy tanye soalan yg simple je 2 kan...hehehe...saje je nak usik dia...malam tadi ade ajar amin n jaam sepaking english...okeylah dah ade improvement...

    ala xpe mumy pham abg sibuk...lg pun kalau entri bukan pasal abg or kte, abg xpayah baca pun xpe...
    :)

    ea psamaan ape abg...? xkan pasal speaking bi ni...? xnak lah mumy xsuka lah speaking2 dgn org melayu, nanti dorang kate blagak pulak... abg kan melayu... kita cakap jawa je eh... hehehe


    ea nati abg bgtau lah ape dia psamaan 2...dh bnyak sgat psamaan ayg lupe lah psmaan yg mane...

    jumaat dpan kita jumpa tau..ambek ayg kat maktab eh...kte gi lepak kat karaoke, makan megi...

    hehehehe...!

    :)

    ReplyDelete
  3. hahaha lpak pastu mam megi cup..
    pehh mng terbaik la..emm dady nk tomyam..jgn tiru eh..hehe
    bkan pasal speking la..xpe nti jmpe syg tau la...hehehe :)

    ReplyDelete
  4. eleh sape yg tiru dulu tomyam flavour...
    sepak kang...hehehe
    haa okey2 nati ayg ingatkan okey...

    ReplyDelete