teahgemm.blogspot.com

if you are not enjoy with what you have, how can you be happy with more....??

Thursday, October 20, 2011

huhh..!! nyawe dihujung tanduk...!!



haahh ni la yang aku kerje kan tngah ari tdi..habis separoh jahanam lori kesanyangan bapak aku...ni la padah klu ske2 x d batasan..time kerja aku bantai ktwe2 time mkan pon ktwe2 n at last malapetake yang ak dapat...
cite dia mcm ni sbnarnye…tdi pg ak ikot bapak aku g kje…n pg tdi buah sawit x bnyak sngt so kteowang g la pusing nek lori…1 lagi kawan ak tu pekerje bapak ak(kelendan lori)..ak ngan dia ni mng kawan baik…so madah ketawe je la time kerje..jap lg tdi bapak aku soh aku ngan kawan aku t angkat buah sawit..juz aku bdua jek g…bapak aku lpak umah jap tngok owang wat toilet baru kat blkang umah t…
so ak ngan si asri ni g la angkat buah sawit mcm biase…angkat pnye angkat siap la satu lori penoh…ak telepon bapak ak ckap lori da pnoh n nk antr ke kilang sawit…time ak ngah drive blek t si asri ni cabar la aku bawak ganas2 ket…exsennye pantang dicabar la….aku pon melakukan aksi x bpe nk pandai..kelajuan ak bwak lori t dlm 60 km/j kot…pastu ak goyang2kn stereng lori t..jap ak x dpat kwal aku tebabas ke tpi…ak pon da hilang kawalan n ak bantai pijak pedel minyak t kuat2…lori pon tambah laju n ak da mengelabah tros terhumban kat bahu jalan…
time da terhumban lori t ak pon tercampak ke luar lori n dengan mke yang ketakutan kne maki hamon ngan bpak aku ak ngan asri duduk berbincang  alasan ape nk bg kat bpak ak..tngah sibuk berbincang t dtang palak seowang tua ni tngok lori aku humbankn t n bg aku ngan asri idia…huhhh….!!! Lege…alas an t rahsia la x leh bgtau k…hehehe
ak pon ngan mke x bsalah tpon bapak aku bgtau…dengan x diduge aku mendapat pelbagai cemuhan dan tomahan dri bapak aku…aku pon mendiamkn diri je la wat x fahan…n dia nek mto lc paling kilat di dunia aku t g tempat kejadian…hehehe huhh..mle2 dia kte aku gile…haaaahhh mng pon sbnarnye…so ak diam je la…n dia tpon geng2 dia trik gne JCB…upah JCB t RM100…mng kerugian la arini…kje x jdi ape n buang duit….
Tpi ak n asri tetap bersyukur kerana x kne terajang n penumbok bapak aku t…klu kne tdi mng da telantr la ak kat hospital….hehehe..

Post by meloss..

3 comments:

  1. hahahaha 2lah...owg jawe kate wes kecentok koyongono lah... hahaha... kalo owg ade kat c2 td owg dri blakag abh kawos ne aey... :D

    guyon aaey meneh, orak eneng kerjan... nak orak koyo ngene sesok2 yo guyon meneh... bocah2....
    :D

    ReplyDelete
  2. heehehe wahh speking jawe lak dia...
    ok xpe nti dady ankat buah sawit t baling kat mumy bru thu tau...hehehe

    ReplyDelete
  3. eaa kata nak wat jadi hntran...xelok lah d baling2....
    hehehe
    :D

    ReplyDelete