teahgemm.blogspot.com

if you are not enjoy with what you have, how can you be happy with more....??

Saturday, April 23, 2011

surat apa...????

assalamualaikum w.b.t...

huihh apebende aku nak cakap arini nih...hmm...haaa...selalu update blog ni kompem pasal aku n anuar...bal bla bla bla......arini aku cube xmention name die (jahat x aku)...hahahaha...nih ari tu kan aku dapat 1 surat...ea bukan surat biasa...tapi surat ala cintan2 + jiwang2 best2 gitu....bile jee surat 2 dah bertukar tangan terus aku ase xsabar nya nak baca...yelah...jujur jue aku cakap aku ni xpenah dapat surat cinta...2 yang excited + perasan xabis2...hehehe

tapi3...selalu surat cinta 2 di bagi daripada owang tengah kan...tapi2 aku punya cerita ni agak sedikit berani mati...orang yang tulis 2 sendiri bagi aku by hand surat 2....!! dahsyat2!! dahsyat laa sangat.. siap dia kata baca bila dah kat rumah nanti... eaa time 2 kan aku pon pikir lah... nape ekk nak bagi2 aku surat sedangkan biasanya orang bagi surat sebab xberani nak becakap depan2 betul kan3...ni selamaba segala badak kat dunia bagi aku surat 2 n warning ag....amboi3...

aku pun okey jelah...ala watpe nak cepat2..tenang je....nanti pun dapat baca jugak kan...so sekarang aku cam tau je apa yang terbang kat palotak korang2 ni...mesti nak tau sangat apa yang ada dalam surat 2 kan...cam 2 laa pasaan aku masa 2...so aku biakan la dulu korang tertanya2 ape isi surat 2...hahahahaha

so.. sesampainya aku kat umah...paking kete dulu....jalan masuk umah...bukak selipar...bukak pintu...n duduk kerusi...n nak bace surat nii...ehhh jap2 haus pulak tekak ni rase lah....nak minum apa agaknya...hmm bejalan pegi dapur...n bukak peti sejuk minum air ehh bape teguk aku minum mase 2 ekk...jap2 ingatkan dulu...ermmm....suku botol asenye...haaa betol2...

haa surat...!!bejalan la2 model comel(PERLU KE??) ke kerusi tadi...huhh...tenang2...sampul dibuka....sekeping surat ditulis atas test pad...eaa orang kata surat cinta wangi kan...aku cium...arr xwangi pon...hmm agaknya laki ni suke aku xserius kot...hmm xpe lah apa ade pada bau??hehehehe...

aku pun baca setiap patah perkataan kat surat 2...hmm sebak...terharu....suka.....rindu...semua lah...then aku text pemilik surat 2...dia kate...dah bace....?aku kate...dah....hmm terima kasih bebanyak coz hargai saye...xpenah orang bagi surat cinta ni...awak pertama n terakhir...sangat2 terima kasih...

dia kate...sukenye bile dapat tau saya orang pertama anta surat cinta kat awak...dia segan nak cakap semua tu depan aku...so dia tulis lah semua 2 dalam surat....n aku suka gilerr2....sayang gila kat surat 2...

sorry lah aku xdapat bagitau sapa pemilik surat 2...sebab....bukan korang kenal pun...HAHAHAHAHA...yang penting aku xcurang dengan anuar tau...he's still my only boy...n...anuar pun tau sape anta surat 2...2 yang paling penting...

suke, suke, suke...~~~~~

:)

3 comments:

  1. ahhahaha.....
    mcm mane surat t nk wangi...
    klu dah mse wat surat t ad tetamu yang kacau da..
    nk feeling pon payah tau..
    hehehe

    ReplyDelete
  2. EAA...
    jgan lah bocor owner surat 2 kat sini...
    xbleh wat komplot sikit lah die ni tau...

    ~TEAH GEMM~

    ReplyDelete